✍️ نویسنده: 4
سایت نودیها : محمود احمدی‌نژاد ضمن سخنانی در مشهد با بیان اینکه امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست گفت: برخی گفتند این حرف تبلیغاتی بوده است اما شیطان استکبار ورزید و خودش را بالاتر دانست. در حال حاضر چه کسانی الان به خودشان اجازه می‌دهند که سر آدم‌ها را ببرند و فیلم بگیرندØŸ کسانی که خودشان را بالاتر می‌دانند. آمریکا خودش را برتر می‌داند و اگر کسی نپذیرد باجنگ به او می‌فهمانند. هرکس نپذیرد مورد تهدید قرار می‌گرفت. کسی می‌تواند بگوید که شیطان کاری را انجام می‌دهد که آمریکا انجام نمی‌دهدØŸ وی می‌افزاید: «الان در منطقه را ببینید. دو طرف درگیری اسلحه از کجا می‌‌خرندØŸ هر دو از نظام سلطه اسلحه خریداری می‌کنند و اصلا خود نظام سلطه این برنامه را ریخته و بالا نشسته و می‌گوید دعوا نکنید! غیر از شیطان چه کسی می‌تواند این کار را آن‌قدر قشنگ انجام دهد.؟» یادآور می‌شود دو طرف درگیری در منطقه مشخص هستند. یک طرفØŒ آمریکا و عربستان و برخی دولت‌های مرتجع و گروه‌های تروریستی مانند داعش و النصره و احرارالشام و... هستند و طرف دیگرØŒ محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و متشکل از سوریهØŒ عراق و حزب‌الله و یمن هستند. آیا محور مقاومت از شیطان بزرگ سلاح می‌خرد یا مغضوب آنهاستØŸ واقعیت این است که به دنبال امواج «مقاومت اسلامی» و «بیداری اسلامی» که پیروزی‌های بزرگی با خود داشتØŒ جبهه استکبار به صرافت افتاد به جنگ‌های نیابتی متوسل شود چرا که خود به شهادت ناکامی‌ها در عراق و افغانستان،‌ توان درگیری مستقیم را نداشت. اکنون باید پرسید در برابر این جنگ خانمان‌برانداز باید مقاومت صورت می‌گرفت یا اجازه می‌دادیم دشمن تا همدان و سنندج داخل شودØŸ! یعنی چی که هر دو طرف درگیری داخل برنامه آمریکا هستندØŸ بالاخره باید از حریم اهل‌بیت و امنیت منطقه از جمله کشورمان صیانت می‌کردیم یا نهØŸ برنامه آمریکا که مشخص است اما چرا هر دو طرف جنگ را به نقشه و برنامه آمریکا نسبت می‌دهیدØŸ! شایان ذکر است در ماجرای بیداری اسلامی نیزØŒ نگاه انحرافی مدعی بود این ماجرا ساخته و پرداخته آمریکاست و نباید از آن حمایت کردØ› همچنان که اجبارا نام بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی کردند و همزمان هیئت‌های ویژه‌ای از سوی دولت به دربارهای اردن و یمن گسیل شد اما به سوریه نرفت! این نکته هم گفتنی است سیاست اعلامی و اعمالی جمهوری اسلامی در قبال جنگ‌های منطقه کاملا روشن است. رهبر معظم انقلاب بارها تصریح کرده‌اند که آمریکایی‌ها برای تروریست‌ها در عراق و سوریهØŒ امکانات و مهمات می‌فرستند و هدفشان از این جنگ نیابتیØŒ زدن جمهوری اسلامی و مقاومت در منطقه است.
رجانیوز از کیهان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.