✍️ نویسنده: 4
سایت نودیها : فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بزرگترین محموله قاچاق پس از انقلاب در این استان خبر داد.
سردار ملکی با اعلام کشف بزرگترین محموله قاچاق کشور پس از انقلاب اسلامیØŒ در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به دنبال فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تدابیر فرمانده ناجا مبنی بر مبارزه هدفمند با قاچاقچیان دانه درشت و باندهای سازمان یافتهØŒ پلیس استان هرمزگان موفق شد محموله ای از کالای قاچاق در قالب Û²Û±Û° کانتینر  به ارزش بیش از Û±Û¹Û° میلیارد تومان را کشف و ضبط کند. فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: همکاران ما در پلیس آگاهی استان به دنبال چندماه کار اطلاعاتی گستردهØŒ توانستند رد چند شرکت کاغذی در قاچاق کالا از این استان به کشور را کشف کنند که این شرکتهای فاقد هویت واقعی با بهره مندی از شگردهای مختلف اقدام به جعل اسناد و قاچاق محموله های کلان کالا به کشور می کردند. وی ادامه داد: در جریان بررسی موضوعØŒ همکاران ما اقدام به کشف و توقیف ١١ کانتینر حاوی ظروف شیشه ای و لوازم خانگی قاچاق کردند. ملکی اضافه کرد: با کشف این محموله و با توجه به حساسیت موضوعØŒ این پرونده به صورت ویژه پیگیری شد و ماموران پلیس موفق شدند Û²Û±Û° دستگاه کانتینر از اجناس قاچاق شامل اسباب بازیØŒ ظروف شیشه ایØŒ لوازم خودرو و لوازم خانگی به ارزش بیش از Û±Û¹Û° میلیارد تومان را کشف کنند. ملکی با اشاره به همکاری مقامات قضایی در دستگیری Ù¡Ù§ قاچاقچی این باند که برخی از آنها در حال فرار به خارج از کشور بودندØŒ گفت: علاوه بر این افرادØŒ تعداد ٢٣ فرد مرتبط با این باند از دستگاه های مختلف شناسایی شدند که در حال حاضر احضار شده اند. تسنیم
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.