✍️ نویسنده: 4
علت ناکامی ائتلاف اصولگرایان در تهران از نظر ضرغامی
به گزارش سایت نودیها : عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: پرونده انتخابات مجلس دهم با مشارکت Û¶Û² درصد ملی و ÛµÛ°درصد در شهر تهران بسته شد. به همه‌ی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات سالمØ› امن و رقابتی خداقوت می‌گوییم . رقابت Û²لیست اصلی اصول‌گرایان و اصلاح طلبان به انتخابات تهران گرمای خاصی بخشید. جنگ لیست‌ها را در تهرانØŒ اصلاح طلبان بردند. اتاق فکر و فرماندهی آنان منطقی و با برنامه عمل کرد و از همه‌ی ظرفیت‌های تبلیغی مانند روزنامه‌هاØŒ سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرامØ› در سازماندهی و تمرکز آرا نهایت استفاده را بردند. البته عملکرد سیاسی اصول‌گرایان نیزدر طول سال‌های قبل هم به طور جدی قابل نقد است. بعد از رحلت آیت اله مهدوی کنی و حبیب الله عسکر اولادیØŒ این جناح به طور محسوسی از خلاØ¡ رهبری رنج می‌برد. صرف ائتلاف به روی یک لیستØŒ در روزهای آخر برای همراه کردن مردم کافی نیست. تهرانØ› همانگونه که در Û¹ دی حماسه آفریدØŒ در این انتخابات نیز بر اساس رهنمودهای صریح و مکرر مقام معظم رهبریØŒ با هدف تقویت نظام جمهوری اسلامی و خلق یک فضای پرشور و رقابتی خوش درخشید. فارس
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.