✍️ نویسنده: 4
نودیها : مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعتراض وزارت امور خارجه نسبت به تغییر نام خیابان مقابل سفارت عربستانØŒ اظهار داشت: بعد از به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و بنا به درخواست‌های مردم و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مبنی بر تغییر نام خیابان منتهی به سفارت عربستانØŒ این موضوع به‌صورت طرح دوفوریتی در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.   وی ادامه داد: این موضوع باعث شد که وزارت امور خارجه این موضوع را برنتابد و نسبت به تغییر نام این خیابان به نام "شهید آیت‌الله نمر" واکنش نشان داده و اعتراض کند.   عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم به‌صورت خودجوش تابلوی آیت‌الله نمر را جایگزین خیابان بوستان کرده بودندØŒ اما وزارت امور خارجه این موضوع را به‌صورت مکتوب از شهرداری تهران خواسته که نام خیابان بوستان را مجدداÙ‹ جایگزین خیابان شهید آیت‌الله نمر کند. منبع : تسنیم از  رجانیوز