✍️ نویسنده: 4
-.🍃توصیه های حاج اقا قرائتی به زوج های جوان🍃: خانم محترم ! . 👩Ù¡) به شوهرت افتخار کن ! 👩Û²)کسی را با او مقایسه نکن! 👩Û³)اقتدار و غرور او را نشکن! 👩Û´)زیبایی او را در عقل او جستجو کن! 👩Ûµ)قناعت پیشه باش ! 👩Û¶)زیباییت را به رخ دیگران نکش! 👩Û·)ناز کن اما متکبر نباش ! 👩Û¸)دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! 👩Û¹)احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! 👩Û±Û°)لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! 👩Û±Û±) تمکین کن تا تاج سرش باشی 👩Û±Û²) !پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! 👩Û±Û³) زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! 👩Û±Û´) هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش! 👩Û±Ûµ) اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر! 👩Û±Û¶) قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز! 👩Û±Û·) هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! 👩Û±Û¸) دهانت را مسواک وخوشبو کن! 👩Û±Û¹) بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! 👩Û²Û°)لباست بوی غذا ندهد ! 👩Û²Û±) موقع آشپزی از پیش بند استفاده کن ! 👩Û²Û²) قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! 👩Û²Û³) موی تو یکی از دو زیبایی توست ØŒ ازش مراقبت کن! 👩Û²Û´) لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! 👩Û²Ûµ) توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! 👩Û²Û¶)اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با  تو ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم 👩Û²Û·) اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم! 👩Û²Û¸) اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم! 👩Û²Û¹) اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم ! 👩Û³Û°) اگه عصبانی شد ! بگو : منو ببخش ! 👩Û³Û±) گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر ! 👩Û³Û²) در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن! 👩Û³Û³) زورگو نباش ! 👩Û³Û´) سختی کار شوهرت را درک کن! 👩Û³Ûµ) او را در مردم داری کمک کن! 👩Û³Û¶) وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت! 👩Û³Û·) هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! 👩Û³Û¸) لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه! 👩Û³Û¹) وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ØŸ ! 👩Û´Û°) لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 آقای عزیز! 👨Ù¡) به همسرت بگو : دوستت دارم! 👨Û²) واژه « دوست داشتن » را فقط برای او هزینه کن . 👨Û³) همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی 👨Û´)کاری کن که به تو ا یمان بیاره Ø› 👨Ûµ)تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی 👨Û¶) از عشقت برای او هزینه کن ØŒ نه فقط از ثروتت Ø› 👨Û·)زیبایی همسرت را ستایش کن Ø› 👨Û¸)کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن Ø› 👨Û¹)او گل خوشبوی بهاری است ØŒ پژمرده اش نکن Ø› 👨Û±Û°) انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه Ø› 👨Û±Û±) با بحث و جدل او را خسته نکن Ø› 👨Û±Û²) نسبت به همسرت همیشه وفادار باش 👨Û±Û³) اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن 👨Û±Û´) همدردی و همدلی او را آرام می کنهØ› 👨Û±Ûµ) قبل از انتقاد ازش تعریف کن Ø› 👨Û±Û¶) سربسرش نگذار 👨Û±Û·)اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه Ø› 👨Û±Û¸) اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شهØ› 👨Û±Û¹) از دست پختش تعریف کن Ø› 👨Û²Û°) نیش او نوشه ØŒ ناراحت نشو Ø› 👨Û²Û±) دل او را نشکن Ø› 👨Û²Û²) مسخره اش نکن Ø› 👨Û²Û³)حسادت او را با تحقیر برنیانگیز Ø› 👨Û²Û´) انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : " با من ستیز مکن  " 👨Û²Ûµ) هر وقت بهت شک کرد ØŒ با صداقت و مهربانی مطمئنش کن Ø› 👨Û²Û¶ ) اگه گفت : « به اندازه دنیا دوستت دارم »؛ 👨Û²Û·) اگه گفت : تو منو دوست نداری Ø› من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بلافاصله به او بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم Ø› 👨Û²Û¸) اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه Ø› بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت Ø› 👨Û²Û¹) اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی Ø› 👨Û³Û°) اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر Ø› 👨Û³Û±) اگه گریه کرد ØŒ خیلی دسپاچه نشو  فقط نوازشش کن Ø› 👨Û³Û²) اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری  ازت متشکرم Ø› 👨Û³Û³) اگه اخم کرد Ø› بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی Ø› 👨Û³Û´) اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه Ø› 👨Û³Ûµ) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ØŒ فقط شنونده خوبی باش Ø› 👨Û³Û¶) اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم Ø› با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم Ø›که تو رو به چنگ آوردم Ø› 👨Û³Û·) اگه گفت : تو زشتی Ø› بگو عوضش تو خوشگلی Ø› 👨Û³Û¸) اگه بازم گفت : زشتی Ø› بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه Ø› 👨Û³Û¹) اگه گفت : طلاق می خوام Ø› حتما به مشاور مراجعه کن 💦💦💦 برای عضویت در این کانال : https://telegram.me/joinchat/CFW6LzwyuJCPwpwFL-usCA برای مشاوره : @sjjxxm