✍️ نویسنده: 4
شادی پس از گل دوباره روحانی برای گل آفساید/وعدهایی که سه ساله می‌شود!
به نام خدا Ù€ بخش تحلیل نودیها Ù€ دولت روحانیØŒ به نظر می‌رسدØŒ زیادی روی کارهای رسانه ای بیهوده حساب باز کرده است. از توافق ژنو و گفتگوی تلویزیونی بعد از آن با مردم و وعده های مختلفی که داده شد و انجام نشد تا گفتگوی دیروز مستقیم با مردم و دوباره وعده های گوناگون در زمینه های اقتصادی و رفع تحریم ها. بارها و بارها این قضیه اتفاق افتاده که رئیس جمهور یا یکی از دولتی ها به میان خبرنگاران می آیند و با آب و تاب از مسئله ای می گویند که در آینده اتفاق خواهد افتاد و بعد از چند روز یا چند هفته معلوم می شود یا طرف غربی زیر میز زده یا اصلا موضوع آن قدر ها هم مهم نبوده و تاثیری بر زندگی مردم ندارد. این کار ناامید کردن مردم پی در پی است و دولت را به دولت نا امیدی تبدیل می کند. در نهایت هم که انتقادات زیاد می شوند دولت شروع می کند جنجال سازی و حمله به منتقدان که از قضا حرفشان درست از آب در می آید. این دور تسلسل بیهوده و ناامیدی آفرین معلوم نیست تا به کی می خواهد ادامه پیدا کندØŸ یک واقعیت را هم نمی توان فراموش کرد. تا به امروز هر چه دشمن در مذاکرات وعده کرده انجام میدهد انجام داده است. مرتضی حیدری
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.