✍️ نویسنده: 4
نودیها: یکی از دانشجویان پسر دانشگاه تبریز به نام «ر.ج» صبح روز دوشنبه Û² آذرماه حدود ساعت Û¶ صبح با حلق آویز کردن خود از یک درخت در بین دو بلوک خوابگاه دانشجویی شهرک امام(ره) دانشگاه تبریز اقدام به خودکشی کرد. بعد از این اتفاق تعدادی از دانشجویان با مشاهده جسدØ› با حضور در دفتر حفاظت فیزیکی این دانشگاه و آگاه کردن مØ£موران نیروی انتظامی و آمبولانس جسد به پزشکی قانونی منتقل دادند. پزشکی قانونی پس از تØ£یید خودکشیØŒ جسد وی را به خانواده متوفی تحویل و جهت تدفین به شهرستان اهر منتقل کرده است. گفتنی است وی دانشجوی ورودی Û¹Û³ رشته زمین شناسی با برادرش در خوابگاه دانشجویی دانشگاه تبریز هم اتاق بوده است و بنا به اظهارات برادر و دیگر دوستانش در روزهای اخیر دچار نوعی افسردگی شده که علت آن مشخص نیست. متØ£سفانه تعدادی از دانشجویان با گرفتن تصویر از جسد این دانشجو اقدام به انتشار آن در شبکه اجتماعی تلگرام کرده اند که این اقدام باعث برهم ریختن فضای عاطفی دانشگاه تبریز شده است.
 منبع : خبرنامه دانشجویان ایران