✍️ نویسنده: 2
 
من فقط از یه نفر بدم میاد دیدی یه جا مهمونیØŒسر سفره صابخونه میگه آخ ØŒعلی پسرمØŒ بپر از سوپر ی دوغ و نوشابه بگیر یکی اون وسط میگه بابا ولش کن کی الان نوشابه میخوره از اون یکیه خیلی بدم میاد
   
 
اگه تو خیابون یه فامیل دیدی که: . . . . . . . . . حواسش به یه جای دیگس بدون که اون تورو زود تر دیده
Û±Û±Û¸Û± چیست ØŸ هیچی فقط سن یه آقایی هستش که دنبال Û³Û±Û³ نفره...!! بیخیال به کارتون برسید , این جمعه هم نیومد....
دکتر گفت پیاز موهات ضعیف شدهØŒ گفتم شاید سیب‌زمینیا دارن حقشونو میخورن . . . . . دو دقیقه به‌هم خیره شدیم بعد گفت گمشو از مطبم بیرون
   
زنگ زدم به قلم چی گفتم میخوام پشتیبان شم گفت رتبت چندهØŸ گفتم ۶٠٠٠٠٠ گفت تو استخدامی بیا بگو چطوری تست زدی بقیه اونجوری تست نزنن
  نوع مطلب :