✍️ نویسنده: 2
Â
من فقط از یه نفر بدم میاد دیدی یه جا مهمونیØŒسر سفره صابخونه میگه آخ ØŒعلی پسرمØŒ بپر از سوپر ی دوغ و نوشابه بگیر یکی اون وسط میگه بابا ولش کن کی الان نوشابه میخوره
از اون یکیه خیلی بدم میاد 
از اون یکیه خیلی بدم میاد 
Â
اگه تو خیابون یه فامیل دیدی که: . . . . . . . . . حواسش به یه جای دیگس بدون که اون تورو زود تر دیده
Û±Û±Û¸Û± چیست ØŸ هیچی فقط سن یه آقایی هستش که دنبال Û³Û±Û³ نفره...!! بیخیال به کارتون برسید , این جمعه هم نیومد....
دکتر گفت پیاز موهات ضعیف شدهØŒ گفتم شاید سیب‌زمینیا دارن حقشونو میخورن . . . . . دو دقیقه به‌هم خیره شدیم بعد گفت گمشو از مطبم بیرون 

زنگ زدم به قلم چی گفتم میخوام پشتیبان شم گفت رتبت چندهØŸ گفتم Û¶Ù Ù Ù Ù Ù گفت تو استخدامی بیا بگو چطوری تست زدی بقیه اونجوری تست نزنن
نوع مطلب :
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.