✍️ نویسنده: 5
لطیفه و جوک(Û±Û²)-گاو-انشا-فیلم ترسناک
تو جاده شمال داشتم میرفتمØŒیه دفعه یه گاو پرید وسط جاده!! زدم رو ترمز و خیلی شاکی دستمو گذاشتم رو بوقØŒ دیدم همینجوری وایساده تو جاده داره نیگا میکنهØŒ اومدم پیاده شم گاوه یه نگا به من کردØŒ یه نگا به تابلوی محل عبور حیواناتØŒ بعد یه سری تکون داد و رفت!!! اصلا داغونم کرد... ******************************************* می خوïºï»¡ ﯾﻪ ïºŸï»¤ï» ï»ª ﺑﮕﻢ ﻣﺴﯿﺮ ﺯﻧﺪگیتون ﻋﻮﺽ بشه : . . . . . . . ïºïº¯ ïºï»ï»¥ ï»ÙŽïº ﺑﺮید ! ******************************************* ﺳﺮ ï®ï»¼â€Œïº± ﺑﻪ ﺑï½ï»ª ﻫﺎ گفتم ïºï»§ïº¸ïºŽ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺑﺎ ïºï¯¾ï»¦ ﻣﻮﺿﻮﻉ . “ïºï®”ﺮ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﯾﺪ ï¼ï»ª ﻣﯽ ï®ïº®ïº©ï¯¾ïºªØŸ" ﻫﻤﻪ ﺗﻨﺪ ï» ïº—ï»¨ïºª ï» ïº‘ïºŽ ï»«ï¯¿ïº ïºŽï»¥ ﺷﺮï»ï»‰ ï®ïº®ïº©ï»§ïºª ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﯾﮑﻨﻔﺮ ï®ï»ª ﻧﺸﺴﺘﻪ ï» ïº©ïºïºï»© ïºïº¯ ï˜ï»¨ïº ﺮﻩ ﺑﯿﺮï»ï»¥ ïºï» ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ï®ï»¨ï»ª. ازش پرسیدم: ï¼ïº®ïº ﺗﻮ ﻫﯿï½ï¯½ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ؟ گفت: ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﺎ ﻣﻨشی بیاد تایپ کنه ینی قوه تخیلش هلاکم کرد!!!! ********************************************* هر وقت احساس تنهایی کردی... . . . . . پاشو یه فیلم ترسناک بزار نگاه کن!!o_O بعد فکر میکنی یکی تو اتاقهØŒیکی تو آشپز خونه هستØŒچند نفر هم تو حیاطن!! خلاصه از تنهایی در میای!! ********************************************** منبع:بخش سرگرمی نودیهاگا
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.