✍️ نویسنده: 5
به نام حضرت حقØ› سلام و عرض ارادتØŒ - دوستان عزیز طبق معمول باز هم من رو شرمنده الطاف و محبت هاÙ‰ خودتون کردید ØŒ امیدوارم لیاقت این همه مهر شما داشته باشم. - عزیزان من ØŒ هیچ وقت نگاه مسابقه به این لیگÙ‰ که براÙ‰ خندیدن شما بودØŒ نداشتم و نیت فقط شاد کردن شما نازنینان بود. - کم توانÙ‰ من رو امیدوارم به بزرگÙ‰ خودتون ببخشیدØŒ امید که در جاهاÙ‰ دیگرÙ‰ که مشغول کار هستم بتوانم نظر شما مشکل پسندان رو جلب کنمØŒ - در نهایت آغاز هفته اÙ‰ سرشار از نگاه و سایه پروردگار را برایتان آرزومندم. تنتون سلامت ØŒ مهرتون ابدى، یاحق. منبع:جام نیوز به نقل از مشرق