نودیها:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانØ› نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشتØŒ روابط عمومی دانشگاه و معاونت‌های دانشجویی فرهنگی،‌ بهداشتی و آموزشی دانشگاه ایران برگزار می‌شود.
با توجه به برگزاری جشنواره ترویج زایمان طبیعی با محوریت مزایای زایمان طبیعی و معایب سزارین (عوارض مادری و نوزادی) علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلمØŒ عکسØŒ انیمیشنØŒ کاریکاتور و پوستر حداکثر تا تاریخ Û¹Û´.Û·.Û³Û° به معاونت درمان دانشگاه ارسال کنند.
همچنین در حاشیه این جشنوارهØŒ آثار ارسالی در معرض نمایش گذاشته خواهد شد و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با آدرس تهرانØŒ تقاطع خیابان حافظ و جمهوری اسلامیØŒ ساختمان سابق وزارت بهداشتØŒ طبقه چهارمØŒ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانØŒ اداره مامائی ارسال کنند.
منبع:خبرگزاری فارس
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.