✍️ نویسنده: 5
نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی با عنوان «زایمان طبیعی آریØŒ سزارین نه» Û²Û´ آبان ماه Û¹Û´ توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

نودیها:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانØ› نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشتØŒ روابط عمومی دانشگاه و معاونت‌های دانشجویی فرهنگی،‌ بهداشتی و آموزشی دانشگاه ایران برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری جشنواره ترویج زایمان طبیعی با محوریت مزایای زایمان طبیعی و معایب سزارین (عوارض مادری و نوزادی) علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلمØŒ عکسØŒ انیمیشنØŒ کاریکاتور و پوستر حداکثر تا تاریخ Û¹Û´.Û·.Û³Û° به معاونت درمان دانشگاه ارسال کنند.

همچنین در حاشیه این جشنوارهØŒ آثار ارسالی در معرض نمایش گذاشته خواهد شد و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با آدرس تهرانØŒ تقاطع خیابان حافظ و جمهوری اسلامیØŒ ساختمان سابق وزارت بهداشتØŒ طبقه چهارمØŒ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانØŒ اداره مامائی ارسال کنند.

منبع:خبرگزاری فارس