✍️ نویسنده: 4
💬 تعداد کامنتها: 1
«آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی می خریدی که برای من هم در این Ù£ سال خریدیØŸ! حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این Ù£ سال در گوشم زمزمه کردیØŸ! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داریØŸ! مردی که سر قولش نماند مرد نیستØŒ پس حساب من با تو هیچ! خانم نامداری عزیزØŒ بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت هاØ› من سر زندگی ام بودم که تو آمدیØŒ من بودم و تو آمدیØŒ او ٢٢ شهریور Ù©Û´ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا. پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.» لازم به ذکر است، آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار می داد. منبع : جام نیوز به نقل از انتخاب
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.