✍️ نویسنده: 5
شوخی و خنده در جبهه
کی گفته شهدا اهل شوخی و خنده نبودن Û±_ اومده بود مرخصی بگیره ØŒ یه نگاهی بهش کرد ØŒ گفت : " میخوای بری ازدواج کنی ØŸ " گفت : " بله میخوام برم خواستگاری " - خب بیا خواهر منو بگیر ! گفت : " جدی میگی آقا مهدی " - به خانوادت بگو برن ببینن اگر پسندیدن بیا مرخصی بگیر برو ! اون بنده خدا هم خوشحال دویده بود مخابرات تماس گرفته بود ! به خانوادش گفته بود : " فرمانده ی لشکرمون گفته بیا خواهر منو بگیر ØŒ زود برید خواستگاریش خبرشو به من بدید ! بچه های مخابرات مرده بودن از خنده! پرسیده بود : " چرا میخندیدØŸ خودش گفت بیا خواستگاری خواهر من ! " گفته بودن : " بنده خدا آقا مهدی سه تا خواهر دارهØŒ دوتاشون ازدواج کردن ØŒ یکیشونم یکی دوماهشه !! " شهید مهدی زین الدین Û²_ï»«ï»®ïº ïº§ï¯¿Ù€ï» ï¯½ ﺳﺮﺩ ﺑــﻮﺩ. ïºïº¯ ïº‘ï» ï»¨Ù€Ù€ïºªï®”ï»® ïºï»‹ï»¼ï»¡ ï®ïº®ïº©ï»§Ù€Ù€ïºª ﺟﻤﻊ ﺑﺸﯿـﺪ ïºŸï» ï»®ï¯¼ ﺗﺪïºïºï®ïºŽïº• ï» ï˜ïº˜Ù€Ù€ï»® ﺑﮕﯿــﺮﯾﺪ. ﻓﺮﻣﺎﻧــﺪﻩﯼ ﮔﺮﺩïºï»¥ ﺑﺎ ﺻﺪïºï¯¼ ïº‘ï» ï»¨Ù€Ù€ïºª ﮔﻔﺖ : ï®ï¯½ ﺳﺮﺩﺷﻪ ØŸ ﻫﻤﻪ ﺟﻮïºïº ﺩïºïº©ï»§Ù€Ù€ïºª : ﺩﺷﻤــﻦ ! ﮔﻔﺖ : ïºïº£ïº´ï»¨ïº–ØŒ ïºïº£ïº´ï»¨ïº–. ï»£ï»Œï» ï»®ï»¡ ﻣﯽﺷﻪ ï»«ï¯¿Ù€Ù€ï» ï®ïºªوﻡ ﺳﺮﺩﺗوﻥ ﻧﯿﺴﺖ. ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺑﺮﯾــﺪ ïº©ï»§ïº’ïºŽï» ï®ïºŽïºï»«ïºŽتوﻥ ØŒ ï˜ïº˜Ù€Ù€ï»® ﺑﻪ ﮔﺮﺩïºï»¥ ﻣﺎ ﻧﺮﺳﯿــﺪﻩ Û³_ یه روزیکی ازرزمنده ها دیر به صبحگاه رسیدØŒ فرمانده برای اینکه رزمنده بسیجی را تنبیه کنهØŒگفتØ› باید درÛ² دقیقه Û±ÛµÛ°تا صلوات بفرستیØŒ بسیجی دید نمیشه ولی کم نیاوردØŒ رو کرد به گردان وگفت Ø› کل گردان صلوات! کل گردان که Û´Û°Û° نفر بود صلوات فرستادندØ› بعد بسیجی به فرمانده میگه Û±ÛµÛ°تا برا امروزØŒ بقیش بمونه دیگه ایشالله برا فردا!! راستی دقت کردی میشه خندید بدون غیبت و تمسخر و ...!!!! زندگی به سبک شهدا..... منبع:شهید خبر
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.