✍️ نویسنده: 5
کی گفته شهدا اهل شوخی و خنده نبودن   Û±_ اومده بود مرخصی بگیره ØŒ یه نگاهی بهش کرد ØŒ گفت : " میخوای بری ازدواج کنی ØŸ " گفت : " بله میخوام برم خواستگاری " - خب بیا خواهر منو بگیر ! گفت : " جدی میگی آقا مهدی " - به خانوادت بگو برن ببینن اگر پسندیدن بیا مرخصی بگیر برو ! اون بنده خدا هم خوشحال دویده بود مخابرات تماس گرفته بود ! به خانوادش گفته بود : " فرمانده ی لشکرمون گفته بیا خواهر منو بگیر ØŒ زود برید خواستگاریش خبرشو به من بدید ! بچه های مخابرات مرده بودن از خنده! پرسیده بود : " چرا میخندیدØŸ خودش گفت بیا خواستگاری خواهر من ! " گفته بودن : " بنده خدا آقا مهدی سه تا خواهر دارهØŒ دوتاشون ازدواج کردن ØŒ یکیشونم یکی دوماهشه !! " شهید مهدی زین الدین   Û²_ﻫﻮﺍ ﺧﯿـﻠﯽ ﺳﺮﺩ ﺑــﻮﺩ. ﺍﺯ ﺑﻠﻨــﺪﮔﻮ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧــﺪ ﺟﻤﻊ ﺑﺸﯿـﺪ ﺟﻠﻮﯼ ﺗﺪﺍﺭﮐﺎﺕ ï»­ ﭘﺘــﻮ ﺑﮕﯿــﺮﯾﺪ. ﻓﺮﻣﺎﻧــﺪﻩﯼ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨــﺪ ﮔﻔﺖ : ﮐﯽ ﺳﺮﺩﺷﻪ ØŸ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻧــﺪ : ﺩﺷﻤــﻦ ! ﮔﻔﺖ : ﺍﺣﺴﻨﺖ، ﺍﺣﺴﻨﺖ. ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯽﺷﻪ ﻫﯿــﭻ ﮐﺪوﻡ ﺳﺮﺩﺗوﻥ ﻧﯿﺴﺖ. ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺑﺮﯾــﺪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺎﺭﻫﺎتوﻥ ØŒ ﭘﺘــﻮ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﻣﺎ ﻧﺮﺳﯿــﺪﻩ Û³_ یه روزیکی ازرزمنده ها دیر به صبحگاه رسیدØŒ فرمانده برای اینکه رزمنده بسیجی را تنبیه کنهØŒگفتØ› باید درÛ² دقیقه Û±ÛµÛ°تا صلوات بفرستیØŒ بسیجی دید نمیشه ولی کم نیاوردØŒ رو کرد به گردان وگفت Ø› کل گردان صلوات! کل گردان که Û´Û°Û° نفر بود صلوات فرستادندØ› بعد بسیجی به فرمانده میگه Û±ÛµÛ°تا برا امروزØŒ بقیش بمونه دیگه ایشالله برا فردا!! راستی دقت کردی میشه خندید بدون غیبت و تمسخر و ...!!!! زندگی به سبک شهدا..... منبع:شهید خبر