وزیر ارتباطات گفت: اینترنت هوشمند در مرحله آزمایش است.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیمØŒ محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور درباره اینترنت هوشمند گفت: اینترنت هوشمند نه مرحله دارد و ما الآن در اواسط مرحله دوم هستیم و هر زمان که مراحل آن نهایی شدØŒ اطلاع رسانی خواهیم کرد. وی ادامه داد: اینترنت هوشمند در مرحله آزمایش است و اعلام کردیم که کامل نشده است. عضو حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته شده برخی از اعضای حزب استعفا داده‌اند و جبهه دیگری راه‌اندازی کرده‌اندØŒ خاطرنشان کرد: من اولین بار است که می‌شنوم کسی از این حزب رفته باشد و هیچ کس از این حزب نرفته است.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.