✍️ نویسنده: 5
اوضاع جوری شده که هر شیش ماه یه بار آدم باس آستینش رو بررسی کنه ببینه ماری چیزی اون تو پرورش نیافته باشه یه وقت...!!! ************************************************ یه مدتی بود همش فکر می کردم من بچه سرِ راهی هستم تا اینکه یکی از عکس های بچگیامو بردم به مامانم نشون دادم برگشته میگه : آخِیØŒ چه نازهØŒ کیه؟؟... !! *********************************************** من اگه متولد فرانسه بودم... . . . . واااای نمی تونم ادامه بدم...یه دستمال به من بدین.. ********************************************* به بعضیا هم باید گفت : فاز خود را با رسمه شکل توضیح دهید . . . ********************************************* بابام اومده تو اتاقم نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم ... الان دو ساعته دارم زندگی نامه ی دکتر شریعتی رو میخونم :| اگه بدونین چه انسان بزرگی بوده !!! منبع:بخش سرگرمی نودیها