✍️ نویسنده: 1
میوه ها با توجه به خواص متعددی که دارند بهترین غذا در فصل تابستان به شمار می آیند. لذا پزشکان مصرف میوه را برای حداقل دو روز در هفته ضروری می دانند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالمØŒ مشاوران غذادرمانی نیز مصرف میوه را بهترین وسیله برای پاکسازی دستگاه گوارش و کاهش وزن می دانند. هندوانه این میوه با داشتن میران قابل توجهی آب به پاکسازی دستگاه گوارش از سموم کمک می کند. بنابراین سعی کنید دو بار در هفته این میوه یا آب آن را مصرف کنید. سیب بهترین میوه برای پاکسازی دستگاه گوارش است زیرا محتوی مقدار بسیار زیادی الیاف و پکتین است که نقش بسزایی در زدودن سمهای انباشته شده در بدن به دلیل مصرف غذاهای مضر مثل گوشتهای فرآوری شده و نوشیدنیهای گازدار و فست فودها دارند کما اینکه معده را هم پاکسازی می کنند. آواکادو این میوه محتوی مواد پروتئینی موسوم به "گلوتاتیون" است. این نوع از مواد غذایی سموم شیمیایی صنعتی را از کبد زدوده و معده را پاکسازی می کند. گریپ فروت پکتین موجود در گریپ فروت به پاکسازی طبیعی معده کمک می کند و تØ£ثیر مثبتی در کاهش وزن دارد.
منبع : العالم
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.