✍️ نویسنده: 3

گفت: یکی از نمایندگان مجلس ششم گفته است هر طور شده باید در انتخابات آینده مجلسØŒ تندروها را ریشه‌کن کنیم! گفتم: منظورش از تندروها چه کسانی هستندØŸ گفت: اگر سابقه او را بدانی متوجه می‌شوی که منظورش از تندروها کسانی هستند که پای استقلال و تمامیت ارضی کشور ایستاده‌اند و مخصوصا آنهایی که معتقدند رژیم کودک‌کش اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود. گفتم: خب! زودتر می‌گفتی. حالا فهمیدم این نماینده مجلس ششم کیستØŸ همان که در اوج عملیات روانی آمریکا و اسرائیل و انگلیس علیه برنامه هسته‌ای ایران پشت تریبون مجلس رفت و از زبان اسرائیل گفتØ› Û±Û¹ سال است درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم! گفت: و آقای کروبی که رئیس مجلس بود به او نهیب زد که چرا از زبان اسرائیل حرف می‌زنیØŸ! و حالا احتمالا باز هم از آن طرف آب صدایی شنیده است. گفتم: بیخود نبود که نتانیاهو فتنه‌گران را بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران می‌دانست. گفت: حالا چه اصراری دارد از این چرندیات بگویدØŸ گفتم: برای اینکه مثلا مطرح شود!! ... یارو به دکتر گفتØ› آقای دکتر نمی‌دانم چرا هیچکس به من محل نمی‌گذاردØŸ! دکتر گفتØ› نفر بعدی!   کیهان