✍️ نویسنده: 4
همینه دیگه ! دولتی که همش دم از آزادی بیان میزنه با هر اظهار نظری به روزنامه های زنجیری اجازه میده به طرف توهین کنن. شما میگید هر کسی نظری داره. دانلود صوت منبع صوت : خبرنامه دانشجویان ایران