✍️ نویسنده: 3

در مراسمی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشتØŒ درمان و آموزش پزشکیØŒ لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاØ¡ سلامت به بیمارستان میلاد اهداØ¡ شد. دکتر محمود رضا فیاضØŒ مدیر عامل بیمارستان میلاد در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاØ¡ سلامت مادر و نوزاد که در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شدØŒ گفت: بیمارستان میلاد یکی از بزرگترین بیمارستانهای کشور و راس هرم درمانی سازمان تامین اجتماعی است. وی با اشاره به این که در زایمانهایی که ریسک بالایی دارند گریزی از سزارین نیستØŒ اظهار کرد: از سال Û±Û³Û¸Û¶ کلاسهای آمادگی برای مادران باردار و کارکنان برگزار کرده‌ایم که در پایان گواهی نامه شرکت در کلاسها را نیز به افراد می‌دهیم. به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلادØŒ دکتر فیاض تصریح کرد: در Û² سال اخیر آموزش زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان میلاد گسترش پیدا کرده است. مدیر عامل بیمارستان میلاد تاکید کرد: زایمان بی‌درد از سال Û¹Û³ به صورت رایگان در این بیمارستان راه اندازی شده است. وی با اشاره به افزایش زایمان طبیعی و کاهش سزارین در بیمارستان میلاد گفت: به طور حتم این کار نتیجه زحمات گروه زنان و زایمان و مجموعه مدیریت بیمارستان است که جای تقدیر و تشکر دارد. منبع خبر : ایسنا     اطلاعات بیشتر : سایت بیمارستان میلاد نوبت دهی بیمارستان میلاد آنلاین
نشانی :  اتوبان همتØŒ خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد تلفن :   Û¸Û´Û°Û¹Û° -Û°Û²Û±
Â