گفت: وزیر دادگستری گفته است سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به کشورمان می‌تواند به معنای عذرخواهی از ایران باشد! گفتم: ولی فابیوس که چنین حرفی را نزده و چنین نظری ندارد! گفت: چه عرض کنمØŸ! فابیوس علاوه بر آنهمه کینه‌توزی که در جریان مذاکرات هسته‌ای علیه کشورمان روا داشتهØŒ با اسرائیل هم در ضدیت علیه ایران همراهی مستقیم کرده است و عامل فروش خون‌های آلوده به ایدز به ایران نیز هست و تاکنون کمترین ابراز پشیمانی هم نکرده است. گفتم: آقای وزیر دادگستری اظهارنظر وزیر انرژی آلمان که گفته بودØŒ ایران باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد را هم مخدوش دانسته است! گفت: این دیگر چه جور حساب و کتاب کردنی استØŸ! گفتم: چه عرض کنمØŸ! شخصی یک کیسه گندم را به پسرش سپرد تا برای آرد کردن به آسیاب ببرد ولی پسر در فاصله‌ای که منتظر نوبتش بودØŒ با عده‌ای قمار کرده و کیسه گندم را باخت و برای اینکه توبیخ نشودØŒ همانجا ماند و به خانه نرفت. پدر که نگران شده بود به سراغ او رفت و پسر را دید که گوشه‌ای نشسته و نان و ماست می‌خورد. پرسید کیسه گندم چه شدØŸ پسر گفتØ› سیل آمد و کیسه گندم را با خودش برد. پدر با عصبانیت کاسه ماست را بر سر او ریخت و پسر در حالی که ماست را به چهره می‌کشید گفتØ› خدا را شکر که هم حساب پس دادم و هم رو سفید شدم!
کیهان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.