✍️ نویسنده: 1
ربابه غفار تبریزی یک روان شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهارکرد: برخی از کودکان از بدو تولد عصبی هستند و زودتر از سایرین از کوره در می‌روند و پرخاشگری می‌کنند و سرشت عصبی دارند.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه مهمترین راه حل برای این مشکل نگهداری حریم از سوی والدین استØŒ اظهار کرد: در صورت بد دهنی از سوی کودکان بهتر است والدین تنبیه به صورت محرومیت را اعمال کنند و با استفاده از روش‌ تنبیه و تشویق این عادت ناشایست را ترک دهند.
منبع :Â باشگاه خبرنگاران جوان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.