✍️ نویسنده: 3
هسته ای میدیمØŒ مک دونالد میگیریم!
گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای با ذوق‌زدگی از ورود «مک دونالد» به ایران خبر داده و نوشته‌اند بعد از توافق ژنو مردم ایران هم می‌توانند از سیب‌زمینی سرخ کردهØŒ ماهی سوخاری و همبرگرهای مخصوص «مک دونالد» لذت ببرند! گفتم: شکموهای ندید بدید! یعنی Û±Û² سال چالش هسته‌ای و آن همه هزینه و تحریم را تحمل کرده‌ایم تا راه «مک دونالد» آمریکایی به ایران باز شودØŸ! گفت: یکی از این روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته استØŒ در تبلیغ مک دونالد احتیاط کنید! چون اگر راه‌اندازی آن در ایران با مشکل روبرو شودØŒ مردم دچار سرخوردگی! می‌شوند! گفتم: یعنی آنهمه امتیازات که داده‌ایم و Û±ÛµÛ° میلیارد دلار دارایی ایران که بلوکه شده است و... نگران‌کننده نیست ولی محرومیت احتمالی از سیب‌زمینی سرخ کرده مک دونالد در مردم ایجاد سرخوردگی می‌کندØŸ! گفت: منظور آنها از «مردم» همان یک مشت اطرافیان خودشان است که کشته و مرده هر چیزی هستند که از آنطرف آب آمده باشد به شرط اینکه مربوط به علم و صنعت و اینجور چیزها نباشد! گفتم: چه عرض کنمØŸ! از یک ندید بدید پرسیدند اگر همه دنیا را به تو بدهند چه می‌کنیØŸ گفتØ› می‌فروشم میرم خارج! کیهان
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.