✍️ نویسنده: 1
مقام اسرائیلیØ› توافق هسته ای بهترین گزینه برای اسرائیل!
پایگاه صهیونیستی "جروزالم پست" (Jpost) در خبری تحت عنوان " توافق هسته ای بهترین گزینه برای اسرائیل" به انعکاس اظهارات "امی ایالون" رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در رابطه با توافق هسته ای پرداخت. در این گزارش آمده است: «با وجود واکنش های شدید به توافق هسته ای اخیر ایران در میان مقامات اسرائیلیØŒ رئیس سابق "شین بت" (آژانس امنیت اسرائیل) به عنوان صدایی تکØŒ که از توافق هسته ای حمایت می کندØŒ برجسته شده است. دریاسالار "امی یالون" روز سه شنبه در مصاحبه با "دیلی بیست" گفت: وقتی از جنبه قابلیت های هسته ای ایران به توافق می نگریمØŒ این توافق بهترین گزینه است. زمانی که مذاکرات آغاز شدØŒ ایران تنها دو ماه با فراهم سازی مواد کافی برای ساخت بمب فاصله داشت. اما در حال حاضر این زمان Û±Û² ماه خواهد بود.» این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: «"ایالون" که از سال Û±Û¹Û¹Ûµ تا سال Û²Û°Û°Û° رئیس "شین بت" بوده استØŒ اشخاصی را که بر علیه توافق موضع گیری می کنند مورد انتقاد قرار داده و گفت: «اسرائیلی ها در تمایز میان کاهش قابلیت هسته ای ایران و تبدیل شدن این کشور به بزرگترین تهدید خاورمیانه دچار اشتباه شده اند و این به خاطر آن است که بازی با ترس در جامعه ای بیمناکØŒ آسان است.» پیش از این نیز "جروزالم پست" با انعکاس اظهارات "شبتای شاویت" رئیس سابق آژانس اطلاعات اسرائیل "موساد" به نقل از وی نوشت: «من معتقدم در حال حاضر فرصتی مطلوب برای اسرائیل وجود دارد تا نظمی جدید در خاورمیانه را دنبال نماید. ما فرصتی منحصر به فرد برای تشکیل ائتلافی از کشورهای میانه رو عربی -به رهبری عربستان- و اسرائیل داریم تا به قابلیت بالقوه هسته ای ایران در آینده بپردازیم و همچنین نظمی جدید را در خاورمیانه ایجاد نماییم.» این پایگاه صهیونیستی نوشت: «رئیس سابق سازمان جاسوسی گفت کشورهای سنی همچون مصرØŒ اردن و شیخ نشین های خلیجØŒ مانند اسرائیل نسبت به ایران بدگمان هستند و عملا عضویت اسرائیل در اردوگاه خود را می پذیرند.» منبع:جام نیوز
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.