✍️ نویسنده: 3
یکی از تفریحات مامانم
اینه که شماره عمم رو تو روزنامه چاپ میکنه واسهÂ تخلیه چاه
به نظرتون کار بدی میکنه؟؟

********************************
یادتونه تابستونا توراه مدرسه یخمک میگرفتیم با زانو از وسط نصفش میکردیم ØŸ! چرا الکی میگید آره ؟؟ آخه تابستون مگه مدرسه باز بودØŸ!
***********************************
امید را از نجاری آموختم که مغازش آتش گرفت و زغال فروشی باز کرد ! البته تفریحی مواد هم میفروخت واسه همین الان زندانه!Â
منبع: بخش سرگرمی نودی ها
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.