✍️ نویسنده: 3

یکی از تفریحات مامانم

اینه که شماره عمم رو تو روزنامه چاپ میکنه واسه تخلیه چاه

به نظرتون کار بدی میکنه؟؟

********************************

یادتونه تابستونا توراه مدرسه یخمک میگرفتیم با زانو از وسط نصفش میکردیم ØŸ! چرا الکی میگید آره ؟؟ آخه تابستون مگه مدرسه باز بودØŸ!

***********************************

امید را از نجاری آموختم که مغازش آتش گرفت و زغال فروشی باز کرد ! البته تفریحی مواد هم میفروخت واسه همین الان زندانه! 

منبع: بخش سرگرمی نودی ها