✍️ نویسنده: 4
فحاشی مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی!
کیهان نوشت: سالومه سیدی‌نیا که در ایران مدتی در روزنامه «زن» متعلق به فائزه هاشمی به پادویی خبری مشغول بود و در برنامه نمایشی به عنوان سیاه‌لشکر ظاهر شده بودØŒ حمایت برنامه ماه عسل از یک نوجوان مستضعف را تاب نیاورد و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد! وی که به‌تازگی متارکه کرده است عضو سازمان جوانان بدون مرز استØ› گروهکی که ماهیت کاملا صهیونیستی دارد! سیدی‌نیا در برنامه‌های خود ارزش‌های الهی را هدف توهین و تمسخر قرار می‌دهد و از هر بهانه‌ای برای سیاه جلوه دادن جامعه ایرانی بهره می‌گیرد! بیداد فساد در شبکه من و تو تا جایی است که تاکنون چندین مجری زن از این تلویزیون فرار کرده‌اند. از جمله این مجریان باید به «مژگان انصاری»، «شیدا و شبنم رییسی»، «طناز خامه» و «پریسا سحرخیز» اشاره کرد. مدتی پیش نیز عوامل برنامه مبتذل «بفرمایید شام» شبکه یاد شده مانند تیام بصیر تهیه‌کننده برنامهØŒ به صورت گروهی به یکی از زنان ایرانی شرکت‌کننده که مقیم کاناداستØŒ تجاوز کردند! گفتنی است علیخانی در برنامه پریروز خودØŒ بدون نام آوردن از مجری هتاک من و توØŒ پاسخ درخوری به هتاکی وی داد. منبع : جام نیوز
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.