✍️ نویسنده: 3
می‌خوای بخری یا می‌خوای بفروشیØŸ!
گفت: تازه چه خبرØŸ! گفتم: سخنگوی دولت گفته است تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ایØŒ غیرقانونی است! گفت: چراØŸ! یعنی دولت حفظ دستاوردهای هسته‌ای را ضروری نمی‌داندØŸ گفتم: نه بابا! ... ایشان می‌گوید پرونده هسته‌ای مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و مجلس نباید در آن دخالت کند. گفت: پس چرا همین دولت یازدهم پرونده هسته‌ای را که در شورای عالی امنیت ملی بودØŒ از این شورا بیرون آورد و به وزارت خارجه سپردØŸ! گفتم: چه عرض کنمØŸ! ... از شخصی پرسیدند دو دو تا چند تا می‌شهØŸ گفتØ› می‌خوای بخری یا می‌خوای بفروشیØŸ! (کیهان)
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.