✍️ نویسنده: 4
 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به مواضع اخیر اکبر هاشمی رفسنجانیØŒ  بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: جناب آقای هاشمی بهرمانیØŒ روز Û²Û¶خردادÛ±Û³Û¹Û´ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمدØŒ Û±Û·Ûµ غواص شجاع ایران که توسط آواکس‌های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودندØŒ در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشانØŒ مشغول مذاکره با «مک فارلین» آمریکایی بودØ› آن مدعی کیستØŸ متن کامل بیانیه جامعه اسلامی دانشجویانØŒ به شرح زیر است: «قهرمان تحریف گری» درون نظام اسلامی کیستØŸ جناب آقای هاشمی بهرمانیØŒ روز Û²Û¶خردادÛ±Û³Û¹Û´ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمدØŒ Û±Û·Ûµ غواص شجاع ایران که توسط آواکس های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودندØŒ در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشانØŒ مشغول مذاکره با "مک فارلین" آمریکایی بودØ› آن مدعی کیستØŸ هرگز مایل نبوده ونیستیم تا در باره ظلم های فراوانی که بر این مملکت روا گشته و پیوسته همچون «خار در چشم و استخوان در گلوی ولایت» رفتار شده و آب به آسیاب بیگانگان ریخته و به تضعیف مقاومت ملت در برابر دشمن پرداخته شدهØŒ افشاگری کنیمØ› اما نمی دانیم چرا اخیراÙ‹ پرده دری روزافزون را پیشه شما ساخته اند و زبانی را که در کام داریدØŒ به کام دشمن می چرخانندØ› و گرفتار توهمات حیرت انگیزتان کرده اندØŒ آنچنان که آرمان های امام خمینی را منحرف شده پنداشته و شما را مدعی اصلاح نظام اسلامی وانمود می کنند ! اینک از سر اضطرار و از باب «روشنگری»  نمونه هایی از «افکار و رفتار انحرافی» را بازگو می کنیمØŒ شاید شما در اشتباهات خود تجدید نظر کنید و به بیراهه ای که نهایت آن «بن بست قطعی» استØŒ ادامه ندهید: نخستین کسی که عنوان دینی «آیهالله» را مدیون علمای بزرگ حوزه نیست و آن را توسط افراد رسانه ای زیر مجموعه خود هدیه گرفته و مفتخر به لقب «آیهالله» شده و اینک نیز با انبوهی از سایت ها و نشریات زنجیره ای خانوادگیØŒ مشهور به «آیهالله» شدهØŒ کیستØŸ آیا این بدعت نابجا و انحراف عجیب در اعطای "عنوان مذهبی" توسط روزنامه نگارانØŒ تخریب سنت های دیرپای بنیاد روحانیت تشیع و تحریفی خطرناک در حریم مقدس پاسداران دین و مذهب نیستØŸ با رحلت بنیانگزار انقلاب اسلامیØŒ چه کسی توانستØŒ کلیدواژه های ایدئولوژیک مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله علیه) را با واژگان سکولاریستی جایگزین کرده وساختار فکری آن بزرگوار را متلاشی کندØŸ امام خمینی معتقد بودند که ولی فقیه «امام» است و باید «امت اسلامی» را برای اجرای «عدالت» در برابر مستکبران (حاکمان ظالم یک درصدی) به حمایت از مستضعفان (مظلومان نودونه درصدی جهان) بسیج کند تا موانع ظهور برچیده شودØ› آیا شما پاسدار این اندیشه ناب الهی بوده ایدØŸ! چه کسی توانستØŒ ابتدا به بهانه تکریم شخص امام خمینیØŒ از استمرار نظام «امت-امامت» جلوگیری کندØ› با سلب عنوان «امام» از «ولی فقیه» و اصرار بر کلمه «رهبر» و جایگزین کردن مفهوم «امت اسلامی» با کلمه «ملت»، بالاخره نظام «امت- امامت» را به نظام سکولاریستی «ملت- رهبر» تقلیل دهد و بعد هم در دولت «سازندگی»، واژه مقدس «عدالت» را با کلمه تحمیلی سرمایه سالاران بانک جهانی و صندوق بین المللی پولØŒ یعنی کلمه "توسعه" جایگزین سازدØ› کلمه «مستضعفین» را رندانه «قشرآسیب پذیر» بنامد و «مستکبرین» را با تواضع فراوانØŒ «قدرت های بزرگ جهانی» خطاب کندØŸ! آقای هاشمیØŒ شما می دانستید که در نظام توحیدی "امت- امامت" مورد نظر امام خمینیØŒ وقتی ایران در محوریت جهان اسلام پرچم دار اقتدار و عزت مسلمانان و حامی مستضعفان باشدØŒ هرگز توسط آمریکا و اروپا تحریم پذیر و محاصره شدنی نخواهد بودØ› چرا مانع پیشبرد این راهبرد اساسی امام خمینی و امام خامنه ای شدید و با انواع کنایه ها و صراحت هاØŒ در مقابل آن ایستادیدØŸ شما بعد از رحلت امام خمینی که رحمت و رضوان الهی بر او بادØŒ با اندیشه ناب "ولایت فقیه" چه کردید: اول با نگاهی "سکولاریستی"ØŒ "رهبریت" را از "مرجعیت" تفکیک شده معرفی کردیدØŒ در حالی که امام خمینی فقط قائل به عدم توانایی مراجع وقت در اداره "جامعه بزرگ اسلامی" و رهبری نظام بودند و شما دیدگاه ایشان را وارونه کردید که بعدها آقای حمید انصاری با انتشار کتاب "رهبری و مرجعیتØŒ تفکیک یا وحدت" پاسخ تحریف گری شما را دادندØ› اما انحراف دوم در رفتار و مواضعتان در مورد جایگاه و مصداق "ولی فقیه" این بود که همواره "ولایت" را برای خودتان در حد "رفاقت" شخصی تعریف می کردید تا به جای تبعیت و اطاعتØŒ هروقت دلتان خواستØŒ با ولی فقیه "رقابت" کنید و هرجا موقعیت یافتیدØŒ حسادت را با "خصومت" شخصی و خانوادگی نشان دهیدØ› و فتنه سال Û¸Û¸ را با نامه سرگشاده خود به رخ جهانیان بکشانید! زبان حال مردم مقاوم ایران آن است که لعنت خدا بر آن کسانی که با طراحی و مدیریت "فتنه Û¸Û¸" و به منظور آسیب زدن به جایگاه ولی فقیه و شکستن حریم قانون و امنیت کشورØŒ دشمنان جهانی را رذیلانه به "تحریم های فراگیر" علیه مملکت اسلامی ترغیب کردند و اینک نیز "مذاکرات ذلت بار" را به بهانه همان تحریم هاØŒ بر نظام و مردم "تحمیل" می کنند. این ها انحراف از تمدن مطلوب امام خمینی نیستØŸ شما نخستین رئیس جمهوری بودید که دولت قبل از خود را مورد شائبه "تنش آفرینی" قرار داده و شعار دولت خود را "تنش زدایی" نامیدید و سیاست "گفت و گوهای انتقادی" را چنان حقیرانه با اروپا (آلمان) پیش بردید که نتیجه آنØŒ برای نخستین بارØŒ محاکمه غیابی شما و دولتمردان شما توسط دادگاه میکونوس برلین بود و در اواخر دولت هشت ساله تانØŒ تمام سفرای اروپایی برای نخستین بار ایران را تحریم و از کشور ما دسته جمعی رخت بربستند و رفتندØ› چرا این وقایع تلخ و ذلت بارØŒ در خواب ها و خاطرات شما بازگو نمی شوندØŸ آیا شما در سیاست داخلی خود انحرافات غیرقابل جبرانی طراحی و اجرا نکردید وبه جنگ ارزش ها نیامدیدØŸ : نهادینه کردن اصراف و تبذیر و تجمل پرستی و ایجاد شکاف طبقاتی واشرافیت خانوادگی و رانت خواری دولتی و تØ£سیس نخستین "حزب دولتی کارگزاران" و تلاش برای تغییر قانون اساسی و مادام العمر کردن خودتان در جایگاه ریاست جمهوریØ›... اگر این مواردØŒ "انحراف" نیستØŒ پس انحراف چیستØŸ آقای هاشمیØŒ اگر چاپلوسان اطرافتان شما را شخصاÙ‹ به افشای مکرر منویات غیر اسلامی خود وادار نمی کردندØŒ ما هم نسبت به تمام انحرافات شما همچنان سکوت می کردیم و همه چیز را به "یوم التبل السرائر" می سپردیمØ› اما جنگ روانی که از حلقوم شما علیه رهبری نظام به منظور تحمیل اراده آمریکا و غرب در بحبوحه مذاکرات هسته ایØŒ شنیده می شودØŒ هیچ توجیهی برای سکوت باقی نگذاشته استØ› هر چه دلتان خواستهØŒ تا بحال در قالب سخنرانی و نامه سرگشاده و خواب و خاطره و مصاحبه با سایت خودتان یا نشریات وابسته گفته ایدØ› ما پیشنهاد می کنیمØŒ لحظه ای برای پاسخ به این آیه شریفه بیاندیشید:  "الم یØ£ن للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکرالله و ما نزل من الحق..." (آیه Û±Û¶سوره حدید) شاید پاسخ گویی به این پرسش خداوندØŒ احوال و انگیزه هایتان را متحول کندØŒ به شرطی که از لجاجت و قساوت قلب دوری گزینید. آقای هاشمیØŒ زیاده گویی و زیاده خواهی نشانه هوشمندی و تشخیص مصلحت خودتان نیستØ› جمله امام خمینی(ره) را به یاد آورید که با تلخی از خیانت یاران خود یاد می کرد و قلبی شکسته می فرمود: "تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام" Ø› شما که تا به حال از صبر کریمانه امام خامنه ای برخوردار بوده ایدØ› بگذارید با همه مظلومیت رهبریØŒ سکوت ایشان برقرار بماند. باور کنیدØŒ فرزندان انقلابی این ملت رنج کشیدهØŒ توان شنیدن درد دل های این امام مظلوم را ندارند! ما آشکارا می بینیم که دشمنان جهانی و منافقان داخلیØŒ نمی خواهند شما "ولایتمدار" باشیدØŒ بلکه شما را به سوی جبهه ضدیت با انقلاب و اسلام و ایران و امام خمینی سوق می دهندØ› لطفاÙ‹ اطرافیان چاپلوس خود را فقط یک بار دیگر با تیزبینی و بصیرت نگاهی بیافکنید! عاقبت بخیریØŒ بزرگترین هدیه خداوند به بندگان شایسته اوست. والسلام علی من اتبع الهدی
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.