✍️ نویسنده: 4
خروش مردم در سراسر ایران برای حفظ عزت و دستاوردهای هسته‌ای + عکس
به نام خدا - بخش تحلیل نودیها - دلواپسان و دلسوزان مردم و نظام هر چه باید به تیم مذاکرات هسته ای و دولت محترم باید می گفتندØŒ گفتند. اما به نظر می رسد با توجه به امتیازات فراوانی که داده ایم و بعد از دو سال تقریبا امتیازی نگرفته ایم و تحریم ها و تحقیرها در جای خودش باقی است می خواهد به راهی که می رود ادامه دهد و به هر قیمتی توافق کند و در این مذاکرات گویا دشمن خوشحال است. مردم از این تحریم ها که برداشته نشد و تحقیرها که اضافه می شود تحملشان به پایان رسیده و سراسر ایران در این روزها صحنه خروش مردم و به میدان آمدن مردم برای حفظ عزت و دستاوردهای هسته ای است. اصفهان ØŒ تهران ØŒ شیراز ØŒ قم و شهرهای دیگری که یکی پس از دیگری به جمع بزرگ دلواپسان می پیوندند. عکسهایی از برخی از این تجمعات :
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.