✍️ نویسنده: 4
کردهای با غیرت و انقلابی دوباره رسانه‌ها و فتنه‌گران را له کردند/روی کردها برای فتنه و بی‌غیرتی حساب نکنید
به نام خدا - بخش تحلیل نودیها - ماجرای مهاباد بار دیگر نشان داد که دشمن به همه‌ی راهها برای فتنه گری و تفرقه انگیزی طمع دارد و هر فرصتی در هر زمان و مکانی پیدا کند سعی در استفاده از آن برای منافع شوم خود دارد. ماجرای مهاباد و شانتاژ رسانه ای از بیرون مرزها مخصوصا شبکه هایی مثل بی بی سی که همیشه دنبال فتنه و تفرقه و جنگ است می‌رفت که تبدیل شود به یه مشکل برای مردم ایران و ملت ما ØŒ اما مردم کرد که به غیرت و تعصب دینی و ملی مشهورند و مردانه همیشه پای انقلاب و اسلام ایستاده اند دوباره همچون گذشته که بارها مورد هجوم فرهنگی و رسانه ای بوده اند تو دهنی محکمی به استکبار زدند. مردم کرد پاسداران حقیقی مرزهای ایران در مقابل دشمنان گرگ صفت ایران اسلامی هستند و در عین حال از لحاظ فرهنگی هم مقاوم استوارند. دشمن چشمش کور شود که شد.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.