✍️ نویسنده: 3
دختره استاتوس زده بود خربزه خوردم دلدرد دارم.
منم براش نوشتم عسل بخور خوب میشه.خخخخخ اونم کلی تشکر کرد. . .چند روزه ازش خبر ندارم خیلی نگرانشم
.
خدای منخدای خوب و مهربانم...
یعنی الان زنده اسØŸ
*******************
میگن تو جهنم یÙ€ه جÙ€ایی هس… . .
حالا ایشاالله خودتون میرین میبینین…
بگم بی مزه میشه ...

***********
یه روز به همسرم گفتم توچراازسرکار میای منو سوپرایزنمیکنی....؟؟؟
فردا که از سر کار اومد گفت
عزیز چشماتو ببند ی سوپرایز برات دارم وقتی چشممو باز کردم
مامانشو با خودش اورده بودÂ 
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.