✍️ نویسنده: 3
 اخبار و تحلیل ها

:مصطفی عبداللهی یکی از بازیگران و کارگردان‌های پیشکسوت تئاتر است که سال‌هاست با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند.

مصطفی عبداللهی با بستری شدن دوباره در بیمارستان برای دور دیگر شیمی درمانی آماده می‌شود. به نقل از ایسناØŒ این بازیگر تئاترØŒ سینما و تلویزیون حدود Û±Û° روز است که به دلیل وخیم شدن اوضاع جسمانی‌اش در بیمارستان بستری شدهØŒ اما خوشبختانه به گفته همسرش خطر رفع شده است. عبداللهی درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: حالم چندان مساعد نیستØŒ البته اول خیلی حالم بد بود که مرا به بیمارستان آوردند و الان قرار است یکسری آماده سازی انجام شود تا در صورت مناسب بودن شرایط شیمی درمانی شروع شود. وی درباره اجرای نمایش «در اعماق» که شرایط به صحنه بردن آن در تئاتر شهر فراهم شده استØŒ اظهار کرد: احتمالا از Û²Û± اردیبهشت برای این نمایش آماده باشم و امیدوارم شرایط مساعد باشد تا بتوانم این کار را در سالن اصلی تئاترشهر اجرا کنم. مصطفی عبداللهی با توجه به بیماری خود هزینه‌های سنگینی را مجبور است بپردازد که البته تمام آن‌ها توسط بیمه پوشش داده نمی‌شوندØŒ یکی از این موارد به گفته همسر این بازیگر هزینه اتاق خصوصی است که بنابر شرایط حساس مصطفی عبداللهی و نیاز به فضایی بدون حضور بیماران دیگرØŒ استفاده از آن واجب است. همسر این هنرمند همچنین با تشکر از دکتر سید اسدالله موسوی(پزشک معالج عبداللهی) گفتØŒ که وی نیازمند دیالیز است و احتمالا این کار باید هفته‌ای دو مرتبه انجام شود. وی یا این حال ابراز امیدواری کرد که تا چند روز دیگر این هنرمند از بیمارستان ترخیص شود. مصطفی عبداللهی یکی از بازیگران و کارگردان‌های پیشکسوت تئاتر است که سال‌هاست با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند. این هنرمند در این مدت بارها و بارها شیمی درمانی شده و در چند سال اخیر به دلیل شرایط کشور و تحریم‌هایی که ایجاد شده برای تهیه دارو با مشکلات فراوانی روبرو بود.
منبع : سلامت نیوز