یکی از فانتزیام اینه که…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ïºï˜ïºŽïºïº—ﻤﺎﻧﻤﻮﻥ ïºïº—ﯿﺶ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﯾـﻪ ﺗــﻨﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎ ïºï» ï»§ïº ïºŽïº• ﺑﺪﻡ
ﺑﻌﺪ ï»ï»—ﺘﯽ ï®ï»ª ﺗﻮïºï»§ï¯½ ﻧﺪïºïºï»¡ ﯾﻬﻮ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺟـﯿﻎ ﺑﺰﻧﻪ ﺧـــــــﺎﮎ ﺗﻮ
ﺳﺮﻣﻢ ﺩﺧـترﻡ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ !!
ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻬﻢ ﺑﻨﺪïºïº¯ï»© ï» ïº‘ïºŽï»Ÿïº’ïº¨ï»¨ïºª ﺑﻬﻢ ﺑﮕﻪ ï®ïºŽïºï»© ﺧﻮﺩﺗـﻪ
ﻣﻨﻢ ïº©ïº ïº£ïºŽï»Ÿï¯½ ï®ï»ª ﺻﻮïºïº—ﻢ ﺳﯿﺎﻩ ﺷﺪﻩ
ï» ïº©ïºïºï»¡ ﻧﻔﺲ ﻧﻔﺲ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺩïºïº© ﺑﺰﻧﻢ :
ﯾﻪ ï˜Ù€ïº˜ï»® ﺑﯿﺎïºï¯¾ï»¦ براااااااام
ﺑﻌﺪ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ï» ïº©ïº§Ù€ترﻩ ïºï» ﺑﻨﺪïºïº¯ï»¡ ﺑﯿﺮï»ï»¥ !
ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ï»£ï»¨ï»”ïº ïº® ﺑﺸﻪ ØŒ تیکه هاش بپاشه تو خیابون
ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻦ ﻫـﯿـﺮﯼ ï»ï¯¾Ù€ïº®ï¯¼ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺩïºïº© ﺑـﺰﻧﻪ ïºïºïºïºïºïºïº
ïºï»ï»§ïº ﺎïºï» !!
ﯾﻬﻮ ﻣﻦ ïºïº¯ ﺑﯿﻦ ﺩï»ïº© ï» ïºïº—ﯿﺶ ﺑﯿﺎﻡ ﺑﯿﺮï»ï»¥ ï» ï»«ï»¤ï»ªïº³ï»®ïº• و جیÙ€غ ﺑﮑﺸﻦ ﺑﺮïºï»¡
ﺑﻌﺪ ïºïº§ïº®ïº·ï»¢ ﻣﻦ ï˜ïº¸ïº– ïºï»£ïº’ﻮﻻﻧﺲ ﺑﺸﯿﻨﻢ ï˜ïºªïºï»¡ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﮕﻪ
ﺑﻬﺖ ïºفتخار ﻣﯿﮑﻨﻢ پسÙ€رم
همین جوری هم آمبولانس توی دود محÙ€و بشه …!
ïºïº·ï®‘ﻢ ïº©ïº ïºï»ï»£ïºª ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺻﻮïºïº—ﻤﻮ ﺑﺸﻮïºï»¡
حیف که خونمون آپارتمانی نیست!!!



******************
میدونی فرق شما با ماه چیهØŸ
روز Û³Û° تاش باید جمع بشه تا ماه بشه ولی شماها همین جوری ماااااااااهید . . . . . .
میبینید واسه یه کامنت آدمو مجبور به گفتن چه دروغایی که نمیکنید !
******************
Â
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.