✍️ نویسنده: 4
به نام خدا - واحد تحلیل نودیها - سریال "در حاشیه" مهران مدیریØŒ به حاشیه های زیادی رفته و از اعتراض پزشکان تا برخی وکلا را در برداشته است. اما به واقعØŒ با این طرز برخورد با سریال ها و فیلم ها می توان نقد کرد و حرف رسانه ای درست زد. هر جاسخنی از صنفی یا شخصی یا قومیتی به میان می آید همه آن ها معترض می شوند و نتیجه اش می شود فیلمهایی که در تلویزیون می بینیم که آن قدر از واقعیت های جامعه دور هستند که هر چه میکنی رابطه ای میان خودت و آن شخصیت پیدا نمی کنی! پس کارگردان ØŒ فیلمنامه نویس و کسی که می خواهد جامعه اش را نقد کندØŒ چه کسی را و چه چیزی را نقد کندØŸ متاسفانه! این مسئله و مشکل اتفاقا با اعتراض همین اصناف و اقشار و ما مردم همراه هست که چرا تلویزیون به مشکلات اصلی جامعه نمی پردازدØŸ در دیگر کشورها مدام همه چیز نقد می شود ØŒ چرا ما نقد نمی شویمØŸ