سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
کلیپ - آقای کواکبیان: خودم کردم که لعنت بر خودم باد
📅 2014/08/10
👁️ 6 بازدید
خانه >
کلیپ - آقای کواکبیان: خودم کردم که لعنت بر خودم باد
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.