✍️ نویسنده: 1
💬 تعداد کامنتها: 1
تلویزیون مهاجر - خنده
بنام خدا - یکی دیگه از مشکلاتی که ما ایرانیا بزای خودمون درست کردیم اینه که بعضی از ما که دارای مسکن اضافی هستیم ØŒ اون رو اجاره نمیدیم تا قیمت مسکن بره بالا وهمین باعث بهم ریختن نظم جامعه و اقتصاد میشه . طنز شکرآباد به این موضوع پرداختهØŒببینید!
برای بارگیری و یا پخش برخط به ادامه بروید
پخش آنلاین hana-flv-player video="http://navadiha.ir/files/uploads/filez1/1419395344.6454.mp4" width="400" description="" player="5" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" /منبع : اراده ملی
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.