✍️ نویسنده: 1
💬 تعداد کامنتها: 1
رادیو بصیرت - استاد رائفی پور
چرا Û±Û³ فروردین برای ما ایرانی ها نحس است ؟؟
چرا در روز Û±Û³ فروردین یهود به جشن و پایکوبی و "هامان" سوزی می پردازد ؟؟؟؟
استاد علی اکبر رائفی پور در این مبحث به سوالات بالا پاسخ می دهد. روزی که Û±Ûµ قوم ایرانی که تقریبا Û·Û· هزار نفرØŒ توسط یهود به خاک و خون کشیده می شوند.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.