✍️ نویسنده: 1
💬 تعداد کامنت‌ها: 1
رادیو بصیرت - استاد رائفی پور
 
چرا Û±Û³ فروردین برای ما ایرانی ها نحس است ؟؟
 
چرا در روز Û±Û³ فروردین یهود به جشن و پایکوبی و "هامان" سوزی می پردازد ؟؟؟؟
 
استاد علی اکبر رائفی پور در این مبحث به سوالات بالا پاسخ می دهد. روزی که Û±Ûµ قوم ایرانی که تقریبا Û·Û· هزار نفرØŒ توسط یهود به خاک و خون کشیده می شوند.
 
 دانلود سخنرانی صوتی با حجم Û± مگابایت از لینک مستقیم
 
دانلود سخنرانی تصویری با حجم Û±Û¶ مگابایت