سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
آیا شما می توانید عکس های سه بعدی را ببینید ØŸ ØŸ ØŸ
عکس ها و طریقه دیدن عکس های سه بعدی در ادامه مطلب
:: روشهای دیدن تصاویر سهبعدی ::
میشه گفت مهمترین قسمت کار همینهØŒ یعنی اگه تونستید تصاویر رو ببینید که هیچیØŒ کلی کیف میکنید. اگه نتونستید ببینید هم دوباره سعی کنین. راستش من خودم اولش اصلا نمیتونستم ببینم. ولی یخورده تلاش کردم و بالاخره تونستم. راستش رو بخواین ممکنه بار اول یه 5 تا 10 دقیقهای زحمت داشته باشه تا بتونید چشمتون رو عادت بدین که تصاویر رو ببینه. ولی بعدش راحت میشین. و دیگه هر تصویری بزارن جلوتون میتونید ببینیدش.
اگه میخواین با این تصاویر لذت ببرین اول این روشها که میگم رو بخونید و بعد شروع کنید به دیدن. اینجا داخل پرانتز یه چیزی بگمØŒ یه اشکالی که ما ایرانیا داریم اینه که یه دستگاه رو که میخریم اول باهاش کار میکنیم و بعد میریم راهنمای کار یا دفترچش رو میبینیم و میخونیم. ولی در عوض ژاپونیا اول یه نیم ساعتی دفترچه دستگاه رو میخونن و بعد با دستگاه کار میکنن. (برای دلخوشی بزارین پای هوش زیادتر ایرانیا). اینجا هم همینطورهØŒ خیلیها اول زور میزنن تصویر رو ببینن و بعد که حسابی خسته شدن و حوصلشون سر رفت میان راهنما رو میخونن. دیگه حوصله هم نمونده و در نتیجه زودی ولش میکنن و بیخیالش میشن.
*«خیلی مهم»: توصیههای کلی برای دیدن تصاویر سه بعدی: 1- آقاجون اگه حوصله نداری بیخیال این تصاویر بشو. این کارها حوصله میخواد البته یک کم. 2- برای دیدن این تصاویر همیشه باید سر را راست نگه داشت. یعنی نباید نسبت به مانیتور زاویه داشته باشد.منظورم خم شدن سر به سمت راست یا چپه. به جلو و عقب خم کردن سرØŒ تا جایی که بتونید تصویر رو ببینید خیلی مهم نیست. 3- سعی کنید نور اطاق مناسب باشه. یعنی نور اطاق خیلی زیاد نباشه. مثلا اگه وسط ظهرØŒ توی یه اطاق هستین که نور زیادی از پنجره میاد توØŒ بهتره یک کم اطاق رو تاریک کنید. (پردهها رو بکشین) یا صبر کنید هوا تاریک بشه. در کل بهتره تصاویر مانیتور درخشان و روشن باشه. 4- نباید خسته باشین. مخصوصا اگه چشمهاتون خسته باشهØŒ اصلا نمیتونید برای اولین بار این تصاویر رو ببینید. پس اگه بعد از یه روز خسته کننده شب رسیدین خونه خودتون رو زحمت ندین که تصاویر رو ببینید. 5- حالت چشمتون عادی باشه. اگه عینکی هستین و برای دیدن مانیتور عینک میزنینØŒ خوب عینکتون رو به چشمتون بزنیدØŒ اگه لنز میزاریدØŒ چشماتون رو مسلح کنید. خلاصه آقا هر کاری میکنید که در حالت معمولی موقع کار با کامپیوتر میکنید اینجا هم بکنید. 6- نباید خیلی به مانیتور نزدیک بشین. در همون فاصلهای بشینید که معمولا برای کار با کامپیوتر میشینید.
عکسهایی که ایندفعه میبینیدØŒ به روش چشم ضربدری یا چشم متقاطع دیده میشه. روش اولØŒ چشمها متقاطع: به این روش «Cross Eye» میگن. خلاصه این مطلب اینه که باید چشماتون رو لوچ کنید. روش دیدن:برای شروع از یک عکس ساده استفاده میکنیم.
1- اگه عینکی هستینØŒ عینک بزنید. 2- سرتون رو نسبت به مانیتور صاف نگه دارین. 3- در فاصله معمولی نسبت به کامپیوتر بشینید و به عکس زیر نگاه کنید. 4- انگشت اشاره یا یک مداد رو بصورت عمودی در فاصله بین مانیتور و چشمتون نگه دارین و به نوک انگشت یا مداد نگاه کنید. اینطوری هنوز از پشت انگشت مانیتور و این تصویر دیده میشهØŒ البته مات و مبهم. حالا شما باید دوتا شکل بالارو چهارتا ببینید. سعی کنید ببینید میتونید انگشتتون رو بردارین و حالت چشمتون بهم نخورهØŸ. یعنی بعد از برداشتن انگشت از جلوتون بازهم تصویر مانیتور رو همونطوری مات ببینیدØŸ میدونم یخورده سخته. ولی تلاش کنیدØŒ میشه. (لااقل ما که به قول جناب لرد با آیکیو حدود «12» یعنی در حدود هوش یه مرغابی تونستیم ببینیم. شما که دیگه...) 5- الان باید اون دوتا تصویر خونه رو که کنار هم هستن بصورت چهارتا دایره مات کنارهم ببینید. ولی دوتای وسطش دارن یجورایی روی هم قرار میگیرن. این مرحله سختشه. باید سعی کنید دوتای وسطی رو بندازین روی هم. چطوری میشه اینکار رو کردØŸ! کافیه یک کم با چشماتون بازی کنیدØŒ مثل حالتی که لوچ شدین و دارین دنیار رو سه چهارتا میبینید. وقتی که اینکار رو انجام دادین فقط به تصویر وسطی نگاه کنید که حالا افتاده روی هم و شما دیگه چهاتا تصویر نمیبین بلکه سه تا تصویر میبیند که تصویرهای چپ و راست مات هستن و تصویر وسطی خیلی شفافØŒ حتی شفافتر از حالت معمول و یه تفاوت ارتفاعی هم بین دایره بیرونی و وسطی دیده میشه. هر وقت تونستید این کار رو انجام بدین یعنی میتونید از این به بعد تصاویر رو درست ببیند.
7- اگه نتونستید دوتای وسطی رو شفاف ببینیدØŒ از مرحله 1 مجددا شروع کنید. ممکنه توی این مراحل اولش یک کم چشمتون درد بگیره و فکر کنید که چشماتون داره لوچ میشه یا حتی ممکنه کور بشینØŒ ولی باور نکنید. درد گرفتن چشمتون هم به دلیل اینه که شما همیشه عادت کردین به هر چیزی توی فاصلهی خودش نگاه کنید و خیلی راحت نیست که به یه چیزی که توی فاصله دور (صفحه مانیتور) قرار داره مثل یه چیز که در فاصله نزدیک قرار داره (انگشت یا مدادی که بین خودتون و مانیتور قرار داده بودین) نگاه کرد.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.