✍️ نویسنده: 4
حمله شدید و بی سابقه برخی رسانه های دولتی و اصلاح طلب به حسن عباسیØŒ پناهیانØŒ رحیم پور ازغدی و رائفی پور
بخش تحلیل تودیها - برخی از رسانه های دولتی و اصلاح طلب بعد از ناکامی های دولتØŒ مجلس و شورای شهر منتصب به خودشان که روز به روز هم بدتر و بدتر می شود. حملات عجیب و گسترده ای علیه اساتید دانشگاهی و حوزوی منتقد ترتیب داده اند. گویا تصمیم گرفته اندØŒ ناکارآمادی های خودشان را به تقطیع چند ثانیه از سخنان یک سخنرانی Û² ساعتهØŒ بر سر این اساتید خالی کنند. البته کسی نگفته این اساتید معصوم هستند و هیچ اشتباه و اشکالی در کلام و رفتارشان نیست بلکه تقطیع حرف ها و پوشاندن مواضع اصلی تا جایی که محمود صادقی نماینده مجلس نطق به قول خودشان آتشین علیه Û±Û¹ ثانیه سخنرانی برود در حالیکه سالهاست در مجلس است و علیه ناکارآمدی های دولت سکوت اختیار کرده است. اما ریشه این حملات چیستØŸ ریشه این حملات اولاØŒ همان که گفته شدØŒ پوشاندن ناکارآمدی هایشان است دوما نبود سخنران ها و اساتید بزرگ و تریبون داری است که طرفدار دولت و اصلاحات باشند است. وقتی خودت چیزی را نداری در دست دیگران آن را بر هم میزنی تا آن ها هم استفاده نکنند. همان دیگ و سر سگ... اما این اساتید چه می گویندØŸ اگر کسی وقت بگذارد و سخنرانی ها کامل این اساتید و دیگر دلسوزان و به قولی دلواپسان را گوش کند متوجه می شود این اساتید همه شان یک موضع واحد و درستی دارند و آن این است که راهکار هم ارائه می دهند و اصلا خودشان در حال کار و فعالیت هستند. مراکزی که این اساتید مدیریت می کنند کارهای بزرگی انجام می دهند بدون داشتن بودجه های هنگفت دولتی و برای همین دهانشان به انتقاد هم باز است. مسئله ی دیگری هم ذهن انسان را به خود مشغول می کنند بسیاری از نکاتی که این اساتید به دولت گوشزد می کردند و دولت هم گوش نداد متاسفانه اتفاق افتاد مسایلی مثل برجام که شش سال برای مردم هزینه درست کرد آخر هم هیچ نشد. یادمان باشد برای قضاوت اینگونه افراد ختما چند سخنرانی کامل از ایشان گوش کنیم و بعد قضاوت کنیمØŒ بدون تعصب... ایمان آوینی
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.