✍️ نویسنده: 4
 نودیها - سلام علی رغم مذاکرات و پیگیری‌های مستمر و متنوعØŒ این هفته #کلاس_مجردها نداریم چون #سالن برای برپایی کلاس نداریم. از کسی یا جایی دلخور نیستم گلایه هم ندارم. اما لازم می‌دانم یک بار دیگر صریحا اعلام کنم #کلاس_مجردها از روز اول تا امروز که یکصد و نود و دو جلسه‌ی چهار-پنج ساعته در هشت دوره معادل Û±Û¶ ترم برگزار شده استØŒ همیشه #رایگان بوده و رایگان هست و حتی یک ریال هم از هیچ شخص یا نهاد یا ارگان یا سازمانی دریافت نکرده‌ام. #کلاس_مجردها التماس دعا #شهاب_مرادی