✍️ نویسنده: 4
نودیها - بخش تحلیل نودیها - روزنامه های زنجیری اصلاح طلب و روزنامه های دولتی و همچنین رسانه های کثیرشانØŒ بر روی موضوع فیلترینگ و مبارزه با آن یک خط خبری و رسانه ای را شروع کرده اند. معلوم نیست این جنگ تمام عیار رسانه ای با روزنامه های متعدد و پرشمار و البته گران از سوی دولتی ها با چه جریان و گروهی استØŸ چه کسی از فیلترینگ صحبت کردØŸ همه ی گروههای سیاسی و فرهنگی موافق تولید محتوا و البته مبارزه با محتوای خطرناک برای گروههای سنی مختلف هستند و هیچکس موافق باز گذاشتن محتوای سیاه و آلوده و مخرب نه در ایران بلکه در هیچ کجای جهان نیست. دولتی ها و اصلاح طلبان در روشی دهه چهلی و قدیمی با دشمن سازی و با رقیب سازی دروغین خود را قهرمان یک بازی دروغین نشان میدهند و فیلترینگ هم از این نوع موضوعات است با توجه نکردن به این نکته که سواد رسانه ای مردم بالا رفته است و مردم دیگر گول این گونه دو قطبی سازی های دروغین را نمی خورند. البته نباید فراموش کرد امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مخصوصا کشورهای اروپایی و آمریکاییØŒ شرکتهایی بوجود آمده که با گرفتن هزینه ماهانه فیلترینگ ارائه می دهد برای خانواده هایی که از جهت فرهنگی نگران هستند. فراموش نکنیم مسئول اصلی فیلترینگ هم خود دولت است و حملات دولت به دیگران دروغ بزرگی است.
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.