✍️ نویسنده: 4
نودیها - این عکس خود گویای این است که رسانه های معاند ایران چقدر در خبرهای مربوط به ما اغراق می کنند و در مورد خودشان همه چیز را خیلی معمولی جلوه می دهند. یعنی آخر آزادی بیان و حقیقت و راستگویی رسانه ای!
نودیها - این عکس خود گویای این است که رسانه های معاند ایران چقدر در خبرهای مربوط به ما اغراق می کنند و در مورد خودشان همه چیز را خیلی معمولی جلوه می دهند. یعنی آخر آزادی بیان و حقیقت و راستگویی رسانه ای!
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.