✍️ نویسنده: 9
حاج میثم مطیعی پس از تماشای انیمیشن فیلشاه درباره این فیلم نوشت
نودیها:فیلشاه رو با خانواده دیدم یک انیمیشن "شاد" و "پرمحتوا" ‌فیلشاه رو به بچه‌هاتون عیدی بدید. ببینید و حس بچه‌ها رو بعد از دیدن فیلم بپرسید. حرف‌های جالبی می‌شنوید. ‌به نظرم جلوه‌ای از هنرهای قرآنی متجلی بر پرده سینماست عقیق
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.