✍️ نویسنده: 9
نودیها:فیلشاه رو با خانواده دیدم یک انیمیشن "شاد" و "پرمحتوا" ‌فیلشاه رو به بچه‌هاتون عیدی بدید. ببینید و حس بچه‌ها رو بعد از دیدن فیلم بپرسید. حرف‌های جالبی می‌شنوید. ‌به نظرم جلوه‌ای از هنرهای قرآنی متجلی بر پرده سینماست عقیق