✍️ نویسنده: 9
نودیها:چند روز پیش گزارشی تحت عنوان « بنزین Û±ÛµÛ°Û° تومانی داغ دل مردم را تازه کرد»  منتشر شد و در این گزارش صحبت از افزایش قیمت بنزین به میزان ÛµÛ° درصد شد. همین کافی بود که موضوع افزایش قیمت بنزین و اثرات احتمالی آن موجب نگرانی مردم برای تØ£مین هزینه های زندگی شود. یکی از گلایه های مردم در این گزارش طرح این سوال ساده را از دولت بودØŒ که "گرانی ÛµÛ° درصدی بنزین با افزایش Û±Û° درصدی حقوق و دستمزد چه تناسبی داردØŸ" انتشار این گزارش در تسنیم واکنش های زیادی را از سوی کاربران درپی داشته است: حمید یکی از کاربران نوشته است: سلام . به نظر شما هزینه تولید یک لیتر بنزین برای دولت چقدر هستØŸ چرا اینقدر دارند در حق مردم اجحاف می کنندØŸ علی: در چنین شرایطی باید یارانه ها Û±Û°برابر شود اما به جای این کارØŒ قرار است یارانه ها را قطع کنند تا به ملت یک حال اساسی بدهند و ما ملت فقط می گوییم مچکریم مچکریم. ناشناس: هر دم از این باغ بری  می رسد، بالاخره مسئولین عزیز هزینه های عزیزانشان در کشورهای دیگر را باید به نحوی تØ£مین کنند این هم بعد از اختلاس های پی در پی راه دیگری است. رضا:من سرویس مدرسه هستم مجبورم بجای Û¸Û° تومان Û±Û²Û° هزار تومان از بچه ها بگیرم که بیشتر بچه های سرویس هم بچه های معلمان هستند. ناشناس: سلام داغ دلمون تازه میشود دیگر باید قید بیرون رفتن  و تفریح را زد ما راضی نیستیمØŒ مسئولان باید مانع گرانی برنج وغیره شوند و  قبض‌ها از حالت پلکانی بیرون بیاید. امین: فوق العاده عمل کردند . تا حدی دیگر تحمل کنیم از شر این زندگی خلاصمون میکنند و به سلامتی منقرض می شویم . رضا دهقان: این حرکت دو جهت داره : جهت اول برای کنترل آلودگی و ترافیک و ... که خیلی موثر هست و به نظرم دیگر شاهد ترافیک و الودگی و هرج و مرج نیستیم اما جهت دوم  اگر گران بشود خیلی ها به مشکل بر میخورند ØŒ بدون محاسبات جیب مردم انصاف نیست بنزین Û´Û°Û° تومانی بشود Û±ÛµÛ°Û° تومان. فکر می کنم دولت باید جیب مردم ØŒ خرج مردم و تورم و ... رو هم مد نظر داشته باشه تا بتواند به این تصمیم عمل کنند موافق نیستم با این افزایش که میدونم به نفع هیچ کدوم از مردم نیست. علی:بنزین Û±ÛµÛ°Û° تومانی برای کنترل مصرف بی رویه سوخت و کنترل ترافیک و الودگی شهر ها قیمت مناسبی است. در کشورهای همسایه که وضعیت اقتصادی شبیه ما دارند قیمت بنزین چندین برابر است. حسن: وضعیت اقتصادی شبیه به ما؟؟؟ کدام کشور همسایه ماهی Û¹Û²Û° هزار تومان حقوق ماهانه یعنی Û²Û³Û° دلار در ماه به نیروی کارش حقوق می‌دهد؟؟؟ ناشناس:چرابایدبنزین پنجاه درصد گران شود. این چه قانونی است در کجای دنیا تورم اینگونه است . ناشناس: چرا داغ مگر مردم این دولت را انتخاب نکردند مردم در واقع به گرانی و بیکاری و تورم و برجام و حقوق نجومی رای دادند و این گرانی ها برای مردم اصلا داغ نیست لطفا از این حرف ها نزنید. jskdl