سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
چرا با اینکه چهار دهه دانشگاه ها در اختیار جمهوری اسلامی بودهØŒ اکثریت خروجی های دانشگاه سکولارندØŸ!پاسخ به این سئوال را از زبان شهریار زرشناس بشنوید!
📅 2017/11/26
👁️ 16 بازدید
خانه >
چرا با اینکه چهار دهه دانشگاه ها در اختیار جمهوری اسلامی بودهØŒ اکثریت خروجی های دانشگاه سکولارندØŸ!پاسخ به این سئوال را از زبان شهریار زرشناس بشنوید!
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.