✍️ نویسنده: 9
نامه سردارسلیمانی به فردی که در بوکمال منزلش را مقرعملیات کرد
نودیها:سردار سلیمانی در این نامه با معرفی خودØŒ بابت استفاده از منزل به عنوان مقرØŒ از صاحب آن عذرخواهی کرده است و ضمن نوشتن شمارÛ€ تلفن منزل شخصی شان در انتهای نامهØŒ برای جبران هر گونه خسارت احتمالی و یا هر گونه درخواست دیگری از طرف صاحب منزلØŒ ابراز آمادگی کامل کرده است. سردار سلیمانی همچنین در بخشی از این نامه بیان کرده است من میان خودم (به عنوان یک شیعه) و شما (به عنوان یک سنی) تفاوتی نمی‌بینمØŒ زیرا من خود را پیرو سنت رسول الله (صلی الله علیه وآله) و شما را نیز محب اهل بیت (علیهم السلام) می‌دانم. رجانیوز
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.