سلام بر تو که زینت عبادت کنندگانی یا امام سجاد (ع)- این راهی که عده ای در مورد تفاهم و مذاکره می روند، قطعا از قبل شکست خورده و ضررهای بزرگ خواهد داشت ولی مردم بزرگ ایران و رهبری،قطعا در نهایت پیروز خواهند شد.
برشی از فیلم تک تیرانداز /چرا داریم تو عراق می‌جنگیمØŸخداØŒ کشورØŒ خانوادهØ› شیطان اینجاستØ› می‌خوای این حروم‌زاده‌ها بیان سن‌دیگو و نیویورکØŸ!
📅 2017/09/12
👁️ 17 بازدید
خانه >
برشی از فیلم تک تیرانداز /چرا داریم تو عراق می‌جنگیمØŸخداØŒ کشورØŒ خانوادهØ› شیطان اینجاستØ› می‌خوای این حروم‌زاده‌ها بیان سن‌دیگو و نیویورکØŸ!
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.