✍️ نویسنده: 9
توضیحات قاضی‌پور درباره گلابی خوردنش در مجلس
نودیها:نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( سه‌شنبه Û³Û± مرداد) قوه مقننه با استناد به ماده Û·Û¹ آیین نامه داخلی قوه مقننه در تذکری در پاسخ به اظهارات مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود اظهار داشت: آقای لاهوتی گاهی با صحبت‌هایشان توهین می‌کنند. وی به گلابی خوردن خود در صحن پارلمان اشاره کرد و در این راستا افزود: من با این کار می‌خواستم بگویم رئیس‌جمهور از واردات میوه جلوگیری کرده و از کشاورزان حمایت کند. نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: من زمانی که این کار را کردم می‌دانستم اینجا فضول هست و فضول‌ها عکس می‌اندازند اما خواستم نشان دهم نمایندگان به فکر کشاورزان هستند. قاضی‌پور با تاکید بر اینکه رانت نخوردم،‌ اختلاس و پارتی‌بازی هم نکردمØŒ گفت: من فقط از کارگران و کشاورزان دفاع می‌کنم. وی خطاب به لاهوتی گفت: شما از برنج و چای گیلان دفاع می‌کنیدØŒ آذربایجان غربی مرکز تولید میوه است و من هم از میوه آنجا دفاع می‌کنم. تسنیم
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.