✍️ نویسنده: 9
طلبکار شدن نمایندگان سلفی بگیر با موگرینی از صدا و سیما!
نودیها:وحید یامین پور در برنامه جهان آرا گفت: با یکی از نمایندگان مجلس که با موگرینی سلفی گرفته بود دعوت کردیم که به برنامه بیاید و یا از طریق تماس تلفنی راجع به آن عکس توضیح دهد که این نماینده مجلس در جواب گفت تا وقتی که صدا و سیما بابت انتشار این خبر از ما عذرخواهی نکند ما پایمان را صدا و سیما نمی‌گذاریم. باشگاه خبرنگاران
💬 دیدگاهها (0 دیدگاه)
📝 ثبت دیدگاه جدید
✅ بدون نیاز به کد امنیتی
✅ دیدگاه شما پس از تایید مدیر نمایش داده میشود.