✍️ نویسنده: 9
نودیها:سخنگوی فراکسیون امید در خصوص مطرح شدن موضوع عکس سلفی برخی از نمایندگان این فراکسیون با فدریکا موگرینی در جلسه فراکسیون امیدØŒ گفت: دراین خصوص صحبت شدØŒ اما ترجیح دادیم که به این مسئله دامن زده نشود! گرفتن عکس سلفی تحقیرآمیز با موگرینی توسط نمایندگان اصلاح طلب مجلس واکنش‌های منفی در فضای سیاسی کشور به همراه داشت. تا جایی که حامیان این جریان نیز به انتقاد از آن پرداخته و انتظار عذرخواهی این نمایندگان را داشتند. دانشجو