✍️ نویسنده: 4
اولین پیامکی که براش فرستادم :"سلام خوبی ØŸ" نوشت : "سلام ممنون" نوشتم : "چه خبر خانواده خوب هستنØŸ" نوشت :"بله ممنون" نوشتم : "میخوام چیزی بگم که احتمالا باعث بشه ارتباطمون تموم بشه" نوشت : "بگو" نوشتم:"خانوادم با ازدواجمون مخالفت کردن" نوشت :"خانواده من هم مخالفت کردن مخصوصا بابام" نوشتم : "خب فک کنم این آخرین پیامکهایی هستش که به هم میدیم" نوشت : "شاید نمیدونم" نوشتم : "یه چیزی می پرسم رک جواب بده حاضری ارتباطمون حفظ بشه" نوشت : "من مشکلی ندارم اما فکر کنم خانواده تو خیلی با من مشکل دارن" نوشتم : "قرار نیست کسی که متوجه بهش پس حله ØŸ" نوشت : "نمیدونم آخه چی بگم" نوشتم : "یه بله بگی درست میشه" نوشت : "باشه" این پیامک بازی شروع ارتباط من و حنانه شد.